Praca: Specjalista ds. obsługi Klientów strategicznych


Ogłoszenie numer: 9750691, z dnia 2025-04-26

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi Klientów strategicznych

Miejsce pracy: Łódź

 

Opis stanowiska

  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów strategicznych w zakresie dedykowanej obsługi,
  • Identyfikowanie zagrożeń i odchyleń w procesach operacyjnych oraz wdrażanie skutecznych rozwiązań,
  • Dążenie do maksymalnej satysfakcji Klienta, zapewniając płynność i efektywność obsługi.

Wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze Klienta (warunek konieczny),
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • Znajomość pakietu MS Office,
  • Wykształcenie min. średnie (mile widziane w zakresie logistyki),
  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji oraz umiejętność pracy pod presją czasu.

Mile widziane:

  • Znajomość systemów takich jak STAR, Softsped, DB Connect, Dispatch.

Oferujemy

  • Pracę zdalną lub hybrydową w godzinach 8:00-16:00,
  • Umowę o pracę z wynagrodzeniem podstawowym oraz premią miesięczną,
  • Możliwości rozwoju zawodowego, w tym udział w projektach, szkoleniach i kursach,
  • Dostęp do bogatego pakietu socjalnego, w tym opieki medycznej, karty Multisport i ubezpieczenia na życie,
  • Program emerytalny PPE oraz dofinansowanie do nauki.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ