Praca: Specjalista ds. obsługi technicznej klienta z językiem chińskim


Specjalista ds. obsługi technicznej klienta z językiem chińskim
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
  • Obsługa klientów w zakresie zakupu samochodów elektrycznych oraz wsparcie posprzedażowe (rozmowy telefoniczne i czat).
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
  • Prowadzenie bieżącej dokumentacji w systemach.
Wymagania:
  • Zaawansowane umiejętności komunikacyjne, minimum poziom C1 w języku chińskim.
  • Język angielski na poziomie B2.
  • Bardzo dobre umiejętności techniczne (MS Office, przeglądarki internetowe, podstawowe umiejętności komputerowe).
  • Pozytywne nastawienie, umiejętność komunikacji z klientami i współpracownikami.
  • Wysoki poziom uwagi na szczegóły i umiejętności organizacyjne.
  • Doskonałe zdolności rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie.
Oferujemy:
  • Płatne szkolenie wprowadzające w języku angielskim (7 dni).
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie uzależnione od wyników.
  • Umowa o pracę na pełny etat.
  • Praca zmianowa: 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do soboty, 8 godzin dziennie z 30-minutową przerwą.
  • Opieka medyczna (Luxmed) i ubezpieczenie grupowe, programy sportowe i rekreacyjne.
  • Możliwość rozwoju poprzez coaching i mentoring, szkolenia i kursy językowe.
  • Dynamiczne i międzynarodowe środowisko pracy z szansami na awans.
  • Aktywności socjalne i wydarzenia firmowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ