Praca: Specjalista ds. wsparcia klienta w branży automotive


Specjalista ds. wsparcia klienta w branży automotive
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Bieżąca i profesjonalna obsługa klienta przez telefon, czat i e-mail.
  • Dokumentowanie interakcji z klientem, podjętych działań oraz dalszych kroków w systemie CRM.
  • Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta.
  • Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, usług i procedur firmy.
  • Zachowanie entuzjazmu i profesjonalizmu w każdej interakcji z klientem.
  • Wykorzystywanie wiedzy o produktach motoryzacyjnych do efektywnego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub call center, mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (minimum C1).
  • Zdolność utrzymywania spokoju i taktu w kontakcie z klientami.
  • Wysoka dokładność oraz umiejętności organizacyjne.
  • Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów.
  • Gotowość do nauki i adaptacji do nowych technologii oraz procesów.
Oferujemy:
  • Wydarzenia integracyjne.
  • Płatne szkolenie przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami.
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
  • Umowa cywilno-prawna.
  • Praca w nowoczesnym biurze w centrum Katowic.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ