Praca: Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim


Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Obsługa konsumentów sektora energetycznego przez telefon i e-mail, w tym kwestie jak odczyt liczników, zmiana taryf, rozliczenia i warunki usług.
Wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2+.
  • Komunikatywność, zdolność do szybkiego podejmowania decyzji, biegłość w obsłudze komputera.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • Praca w międzynarodowym środowisku, w nowoczesnym biurze lub zdalnie.
  • Prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie grupowe, benefity (vouchery, aktywności sportowe).
  • Szkolenia, możliwość rozwoju i awansów, doskonalenie języka.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ