Praca: Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego
Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego
Miejsce pracy: Kraków
Szukasz pracy, gdzie będziesz mógł codziennie używać języka włoskiego? Dołącz do naszego zespołu i wspieraj klientów w branży podróżniczej, niezależnie od tego, czy masz doświadczenie, czy zaczynasz swoją karierę - wszystkiego Cię nauczymy!
Zakres zadań:
Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat.
Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji.
Rozwiązywanie problemów klientów.
Zarządzanie reklamacjami.
Budowanie pozytywnego wizerunku marki.
Wymagania:
Biegłość w języku włoskim na poziomie min. B2.
Chęć nauki i rozwoju - nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia w obsłudze klienta.
Umiejętność budowania pozytywnych relacji i zorientowanie na potrzeby klienta.
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i uprzejmość.
Umiejętność organizacji pracy pod presją czasu.
Podstawowa znajomość obsługi komputera.
Dyspozycyjność na co najmniej 120h w miesiącu z elastycznym grafikiem pracy
Oferujemy:
Wynagrodzenie podstawowe plus system bonusowy.
Elastyczne godziny pracy i możliwość dostosowania grafiku.
Benefity takie jak karta Multisport, zniżki na produkty, konkursy.
Płatne szkolenie wstępne i wsparcie w rozwoju zawodowym.
Pracę w przyjaznym zespole i liczne wydarzenia integracyjne.
Szybki i przejrzysty proces rekrutacyjny bez zbędnych formalności.
Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth collaboration. Be the...
Przejście przez 6-tygodniowe, płatne szkolenie wprowadzające , poznając produkty i metody pracy. Obsługa wyłącznie przychodzących połączeń klientów , pomoc w rozwiązywaniu problemów...
Zakres zadań: Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat. Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Zarządzanie...
Zakres zadań: Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat. Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Zarządzanie...
Udzielanie pomocy przez telefon, e-mail lub czat, Techniczne wsparcie dla firmy streamingowej, Obsługa zapytań dotyczących umów i rozliczeń, Profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów,...
obsługa klientów i architektów (drzwi, szafy i kuchnie) opieka nad bieżącymi zleceniami wykonywanie ofert i opieka nad nimi praca w zespole poczucie estetyki kultura osobista dyspozycyjność...
Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth collaboration. Be the...
Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż...
Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż...
Przejście przez 6-tygodniowe, płatne szkolenie wprowadzające , poznając produkty i metody pracy. Obsługa wyłącznie przychodzących połączeń klientów , pomoc w rozwiązywaniu problemów...
Najnowsze komentarze