Praca: Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego
Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego
Miejsce pracy: Gdańsk
Szukasz pracy, gdzie będziesz mógł codziennie używać języka włoskiego? Dołącz do naszego zespołu i wspieraj klientów w branży podróżniczej, niezależnie od tego, czy masz doświadczenie, czy zaczynasz swoją karierę - wszystkiego Cię nauczymy!
Zakres zadań:
Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat.
Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji.
Rozwiązywanie problemów klientów.
Zarządzanie reklamacjami.
Budowanie pozytywnego wizerunku marki.
Wymagania:
Biegłość w języku włoskim na poziomie min. B2.
Chęć nauki i rozwoju - nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia w obsłudze klienta.
Umiejętność budowania pozytywnych relacji i zorientowanie na potrzeby klienta.
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i uprzejmość.
Umiejętność organizacji pracy pod presją czasu.
Podstawowa znajomość obsługi komputera.
Dyspozycyjność na co najmniej 120h w miesiącu z elastycznym grafikiem pracy
Oferujemy:
Wynagrodzenie podstawowe plus system bonusowy.
Elastyczne godziny pracy i możliwość dostosowania grafiku.
Benefity takie jak karta Multisport, zniżki na produkty, konkursy.
Płatne szkolenie wstępne i wsparcie w rozwoju zawodowym.
Pracę w przyjaznym zespole i liczne wydarzenia integracyjne.
Szybki i przejrzysty proces rekrutacyjny bez zbędnych formalności.
- Praca w językach angielskim oraz francuskim, związanym z obsługą klientów w kierunku Belgii w ramach procesów rekrutacyjnych i HR. Dbałość o pełną zgodność działań z obowiązującymi...
Wsparcie klientów przez telefon, chat lub online. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych oraz koordynacja serwisów. Zarządzanie zamówieniami i zwrotami, zapewnienie dobrej obsługi. Zaawansowana...
Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, email), podtrzymywanie profesjonalizmu. Rejestracja interakcji w systemie CRM. Inicjowanie działań na rzecz poprawy doświadczeń klientów. Utrzymanie...
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat oraz email z profesjonalizmem. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy...
Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be...
- Praca w językach angielskim oraz francuskim, związanym z obsługą klientów w kierunku Belgii w ramach procesów rekrutacyjnych i HR. Dbałość o pełną zgodność działań z obowiązującymi...
Komunikacja z klientami i inżynierami, obsługa zadań serwisu, sprzedaży ich zapis w systemie informatycznym na serwerzeJedna zmiana 7-15Oferta pracy w ramach DIWSP dla osób bezrobotnych,...
Najnowsze komentarze