Alsendo to wiodąca platforma technologiczna do zarządzania wysyłkami i dostawami. Zapewnia firmom, od małych biznesów po duże przedsiębiorstwa i e-commerce, narzędzia i wsparcie niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Nasze rozwiązania, oparte na nowoczesnej technologii i zrównoważonym rozwoju, zostały zaprojektowane z myślą o wygodzie i wydajności. Do grupy Alsendo należą: Apaczka, Innoship, Ecolet, Sendit i Zaslat.
Naszą ambicją jest dalszy, dynamiczny rozwój technologiczny. Ważnym elementem naszej strategii biznesowej jest rozwój kompetencji naszego zespołu pracowników. Zapewniamy dostęp do szkoleń, możliwość uczenia się u ekspertów z wielu działów firmy, wyjazdy integracyjne, a benefity typu opieka medyczna są oczywistością. Wierzymy, że dzięki prężnie działającemu biznesowi oraz zaangażowanemu zespołowi uda się nam osiągnąć ambitne cele.
Specjalista ds. wsparcia klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Wilanów, Franciszka Klimczaka 1
Najnowsze komentarze