Praca: Specjalista Obsługi Klienta z j. węgierskim
Specjalista Obsługi Klienta z j. węgierskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
Osoba na tym stanowisku będzie pierwszym punktem kontaktu dla klientów, odpowiadając na zapytania, rozwiązując problemy oraz zapewniając wsparcie poprzez telefon, e-mail, chat i media społecznościowe. W rolę tę wchodzi również budowanie pozytywnej relacji z klientami oraz uczestnictwo w działaniach na rzecz poprawy jakości obsługi i zadowolenia klientów.
Wymagania:
Poziom języka węgierskiego C1, angielskiego B1/B2.
Umiejętność obsługi komputera i surfowania po internecie.
Orientacja na klienta i dbałość o szczegóły.
Wysoka zdolność rozwiązywania problemów.
Doskonałe zdolności komunikacyjne.
Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
Umowę o pracę na czas nieokreślony.
Atrakcyjne wynagrodzenie z dodatkami za wyniki.
Programy szkoleniowe i rozwojowe.
Opiekę medyczną oraz grupowe ubezpieczenie zdrowotne.
Dynamiczne i międzynarodowe środowisko pracy z możliwościami awansu.
Obsługa klientów znanych linii lotniczych - połączenia przychodzące (branża turystyczna) Wprowadzanie danych do systemu Znajomość języka niemieckiego B2/C1 Otwartość w relacjach z...
Obsługa telefoniczna techników i instalatorów sprzętu fotowoltaicznego. Diagnostyka i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez dzwoniących. Nadzór nad prawidłowym rozwiązywaniem awarii...
Providing customer support in the installation and operation of security cameras Answering customer inquiries - phone/chat/email Entering data into the system Knowledge of German language B2/C1...
PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: 5000 tysięcy zł. Brutto| miesiąc| pełny etat Co będziesz robić? Telefoniczna obsługa naszych polskich klientów. Realizowanie zleceń dla klientów w niemieckich...
Obsługa klientów znanych linii lotniczych - połączenia przychodzące (branża turystyczna) Wprowadzanie danych do systemu Znajomość języka niemieckiego B2/C1 Otwartość w relacjach z...
Obsługa telefoniczna techników i instalatorów sprzętu fotowoltaicznego. Diagnostyka i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez dzwoniących. Nadzór nad prawidłowym rozwiązywaniem awarii...
Poszukujemy Ciebie, jeśli posiadasz: Doświadczenie w pracy w call center - szczególnie infolinia przychodząca Doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji Komunikatywność, umiejętność...
Obowiązki: dbanie o wizerunek firmy obsługa kelnerska klientów aktywna sprzedaż produktów z oferty Wawel dbanie o czystość lokalu Wymagania: dyspozycyjność (praca wg ustalonego grafiku,...
Najnowsze komentarze