- Rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta - jesteśmy ciekawi Twoich doświadczeń!
- Znajomość języka niemieckiego (C1) - będziesz używać go codziennie w pracy oraz znajomość angielskiego na poziomie B2 - przyda się do wewnętrznej komunikacji, szkoleń i analizowania baz wiedzy.
- Opanowanie i takt - masz nerwy ze stali i wiesz jak zachować profesjonalizm w każdej sytuacji (nawet gdy klient jest w najlepszej formie).
- Dbałość o detale - nie ma rzeczy za małych, żeby nie były ważne.
- Perfekcyjna organizacja pracy własnej - cenimy Twój czas.
- Umiejętność rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie - Twoje pomysły to największa wartość!
- Posiadasz doświadczenie w branży motoryzacyjnej z markami premium, to już wiesz, że jakość to nie opcja - a standard.
- Systemy CRM nie są Ci obce.
- Branża motoryzacyjna to Twoja pasja.
To jesteś już o krok bliżej do zostania częścią naszego teamu!
Najnowsze komentarze