InterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 18-letnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą godną zaufania! Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb.
Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia.
Specjalista Obsługo Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: KHP/0225/KRK
Do Twoich obowiązków będzie należało:
Utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, budowanie długotrwałych relacji (koncentracja na międzynarodowych dostawach transportem lądowym);
Obsługa klienta od momentu złożenia wniosku do realizacji zamówienia;
Kontrola jakości usług, raporty KPI, kwartalne spotkania z klientami w oparciu o wyniki pracy;
Praca w systemach korporacyjnych;
Monitorowanie paliwa, kursów walut w celu zainicjowania rewizji obowiązujących taryf;
Kalkulacje, tworzenie pakietu dokumentów dla klienta;
Praca z rozrachunkami z odbiorcami;
Tworzenie i terminowe składanie raportów do klienta i kierownictwa.
Oczekujemy:
doświadczenia w pracy z klientami w firmie logistycznej minimum rok;
Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym;
Znajomość języka ukraińskiego w stopniu biegłym;
Efektywnego zarządzania czasem, planowanie, konsekwencja, praca w programach korporacyjnych.
Dobrych umiejętności komunikacyjnych, koncentracji na wynikach, umiejętności samodzielnej pracy i podejmowania decyzji, pozytywnych doświadczeń w złożonych negocjacjach, umiejętności pracy w warunkach wysokiej intensywności.
Mamy do zaoferowania:
Pracę w aktywnie rozwijającej się i zmieniającej się międzynarodowej firmie;
Oficjalne gwarancje zatrudnienia i socjalne zgodnie z Kodeksem Pracy Ukrainy;
Szkolenia i warsztaty;
Ubezpieczenie zdrowotne;
Korporacyjna łączność mobilna;
Perspektywy kariery i rozwoju zawodowego;
Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus premie;
Harmonogram pracy od 9:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku hybrydowy/zdalny charakter pracy.
Co bydzie do roboty? Godać, pisać i ratować klientów w potrzebie – tel, mail, czat, co ino. Reklamacje załatwiać, bo ekspres musi chodzić jak w zegarku! Pokazać klasę i stworzyć...
doświadczenie we współpracy z klientami w dziale sprzedaży dokładność i systematyczność dobra znajomość języka angielskiego znajomość pakietu MS Office wysoka kultura osobista...
GDAŃSK hybrid mode - 2 from the office Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the...
GDAŃSK hybrydowo - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych...
Obsługa klientów osobiście, telefonicznie oraz emailowo. Raportowanie sprzedaży, przyjęć i rozliczeń wewnętrznych. Kontrola gotówki po transakcjach. Prowadzenie rejestrów i informowanie o...
You’re a good communicator and you’re looking for a role that will give you a chance to polish your language skills. Although you dont have much professional experience, you learn fast and youre...
You’re a good communicator and you’re looking for a role that will give you a chance to polish your language skills. Although you dont have much professional experience, you learn fast and youre...
You’re a good communicator and you’re looking for a role that will give you a chance to polish your language skills. Although you dont have much professional experience, you learn fast and youre...
You’re a good communicator and you’re looking for a role that will give you a chance to polish your language skills. Although you dont have much professional experience, you learn fast and youre...
You’re a good communicator and you’re looking for a role that will give you a chance to polish your language skills. Although you dont have much professional experience, you learn fast and youre...
Najnowsze komentarze