Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych
Miejsce pracy: Głogów
Zadania:
Redagowanie i publikowanie postów w social media
Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów
Realizacja krótkich filmów
Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych
Moderowanie komentarzy
Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich wykorzystania przy zastosowaniu dostępnych narzędzi sprzedażowych i marketingowych
Współtworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowych, marketingowych oraz operacyjnych
Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich wykorzystania przy zastosowaniu dostępnych narzędzi sprzedażowych i marketingowych
Poszukiwanie nowych klientów, budowa trwałych relacji biznesowych
Wymagania:
Znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Powerpoint)
Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy samodzielnej
Umiejętność pracy pod presją
Zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy
Wysoka kultura osobista
Wysokie poczucie estetyki
Znajomość aktualnych trendów
Oferujemy:
Możliwość zdobycia doświadczenia w stabilnej, renomowanej firmie
Duże wyzwania zawodowe i samodzielność w działaniu
Redagowanie i publikowanie postów w social media Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów Realizacja krótkich filmów Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych...
Redagowanie i publikowanie postów w social media Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów Realizacja krótkich filmów Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych...
Redagowanie i publikowanie postów w social media Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów Realizacja krótkich filmów Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych...
Redagowanie i publikowanie postów w social media Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów Realizacja krótkich filmów Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych...
Redagowanie i publikowanie postów w social media Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów Realizacja krótkich filmów Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz...
Obsługa kontaktów z klientami (telefony, e-maile, czaty). Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych klientów. Tworzenie raportów i procedur dotyczących rozwiązań problemów....
Wykonywanie badań wzrokowych dla doboru okularów i soczewek, Doradztwo w zakresie korekcji wzroku adekwatne do potrzeb klienta, Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta. Posiadanie aktywnego...
Obsługa klienta (telefon, e-mail, czat), identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych. Przygotowywanie raportów dotyczących problemów technicznych. Zapewnienie wsparcia dla usług...
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów strategicznych w zakresie dedykowanej obsługi, Identyfikowanie zagrożeń i odchyleń w procesach operacyjnych oraz wdrażanie skutecznych...
Najnowsze komentarze