Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych
Miejsce pracy: Głogów
Zadania:
Redagowanie i publikowanie postów w social media
Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów
Realizacja krótkich filmów
Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych
Moderowanie komentarzy
Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich wykorzystania przy zastosowaniu dostępnych narzędzi sprzedażowych i marketingowych
Współtworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowych, marketingowych oraz operacyjnych
Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich wykorzystania przy zastosowaniu dostępnych narzędzi sprzedażowych i marketingowych
Poszukiwanie nowych klientów, budowa trwałych relacji biznesowych
Wymagania:
Znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Powerpoint)
Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy samodzielnej
Umiejętność pracy pod presją
Zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy
Wysoka kultura osobista
Wysokie poczucie estetyki
Znajomość aktualnych trendów
Oferujemy:
Możliwość zdobycia doświadczenia w stabilnej, renomowanej firmie
Duże wyzwania zawodowe i samodzielność w działaniu
Redagowanie i publikowanie postów w social media Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów Realizacja krótkich filmów Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych...
Redagowanie i publikowanie postów w social media Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów Realizacja krótkich filmów Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych...
Redagowanie i publikowanie postów w social media Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów Realizacja krótkich filmów Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych...
Redagowanie i publikowanie postów w social media Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów Realizacja krótkich filmów Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych...
Tworzyć treści do social media – posty, zdjęcia, filmy. Realizować krótkie materiały wideo i kampanie promocyjne. Monitorować i analizować trendy rynkowe. Budować relacje z klientami i...
Obowiązki: Kontaktowanie się telefoniczne z potencjalnymi klientami. Utrzymywanie relacji i badanie potrzeb obecnych Klientów. Obsługa posprzedażowa klientów. Zapewnianie wsparcia technicznego....
Telefoniczny kontakt z potencjalnymi klientami. Utrzymywanie relacji oraz analiza potrzeb obecnych klientów. Realizacja obsługi posprzedażowej. Zapewnienie wsparcia technicznego. Koordynowanie...
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, ekspozycje wystawowe.Wymagane: wykształcenie średniePracodawca zatrudni na cały etat lub na pół etatu Wymagania inne:
Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie od średniego; praca przy monitorze powyżej 4h;...
Najnowsze komentarze