Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Warszawa, Ursynów, ul. Karczunkowska 42
Arthrex jest prywatną firmą, założoną w 1981 roku. Jesteśmy producentem wyrobów medycznych o globalnym zasięgu oraz liderem innowacji i edukacji medycznej w dziedzinie ortopedii.
Przedsiębiorstwo Arthrex Polska powstało w 2012 r. i od tego czasu nieustannie umacnia swoją pozycję jednego z najważniejszych producentów sprzętu medycznego na rynku polskim.
Nasz ciągły rozwój jest konsekwencją znakomitej oferty produktowej, jakości i obsługi. Misją firmy jest pomagać chirurgom w skuteczniejszym leczeniu pacjentów, dlatego też Arthrex, będąc pionierem w dziedzinie artroskopii, opracował ponad 18 000 innowacyjnych wyrobów i zabiegów chirurgicznych, których celem jest ograniczenie do minimum inwazyjności zabiegów ortopedycznych na całym świecie.
Poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta, której główne zadania obejmować będą:
- Przyjmowanie i realizacja zleceń klientów, w tym sprzedaż, komis oraz próbki.
- Bieżąca komunikacja z klientami, zarówno mailowa jak i telefoniczna, w zakresie produktów, usług, statusu zamówień, oraz obsługi reklamacji.
- Analiza i rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami czy logistyką.
- Rejestracja oraz procesowanie zgłoszeń reklamacyjnych.
- Archiwizacja dokumentacji sprzedażowej.
- Negocjowanie warunków umów na wypożyczenie sprzętu oraz umieszczanie go w placówkach.
- Weryfikacja umów klientów komisowych.
- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta.
- Zarządzanie dokumentacją, przygotowywanie raportów oraz protokołów zdawczo-odbiorczych.
- Obsługa i aktualizacja systemu CRM.
- Zarządzanie systemem M.A.R.S., w tym wdrażanie nowych kont oraz udzielanie wsparcia technicznego w systemie.
Najnowsze komentarze