Opis stanowiska Koordynacja zamówień i prac montażowych, współpraca z zespołami montażowymi oraz klientami. Zapewnienie płynnego przepływu informacji oraz kontrola stanów magazynowych....
Lokalizacja: Warszawa Mokotów (praca zdalna po szkoleniu!) Dlaczego warto aplikować na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta? Work-life balance: Praca w godzinach 8:00-17:00, od...
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Jako Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta w naszej firmie transportowej będziesz odpowiedzialny/a za zapewnienie wysokiego poziomu obsługi naszych klientów oraz wsparcie działań operacyjnych....
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 28,10 zł brutto / h (umowa zlecenie) + (bez górnego limitu w działach sprzedażowych, do 500 zł brutto w dziale obsługowym). Szkolenie wdrażające...
Obsługa klientów - połączenia przychodzące oraz wiadomosci mailowe, rozwiązywanie problemów technicznych Wprowadzanie danych do systemu Znajomość języka niemieckiego min. B2+ Otwartość w...
Do Twoich zadań należeć będzie: obsługa Klienta, aktywna sprzedaż naszych produktów, dbanie o ekspozycję towaru, budowanie pozytywnego wizerunku marki. Dołącz do nas jeśli: łatwo...
Do Twoich zadań należeć będzie: obsługa Klienta, aktywna sprzedaż naszych produktów, dbanie o ekspozycję towaru, budowanie pozytywnego wizerunku marki. Dołącz do nas jeśli: łatwo...
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wspieranie działań sprzedażowych mających na celu realizację bieżących zleceń i pozyskiwanie nowych klientów...
Opis stanowiska: Profesjonalna obsługa Klienta, zgodna z przyjętymi standardami firmy Aktywny udział w poszukiwaniu najlepszego rozwiązania dla Klienta Dobór okularów i opraw okularowych (mile...
Najnowsze komentarze