Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Pacjenta (Call Center)


Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Pacjenta (Call Center)
Miejsce pracy: Poznań, Górecka 30
Opis stanowiska
  • Wysokie umiejętności interpersonalne, entuzjazm, wysoką kulturę osobistą, a także wzorową polszczyznę,
  • Wykazuje inicjatywę, szybko się uczy, doskonale organizuje swoją pracę, jest dokładna i sumienna, 
  • Jest odpowiedzialna i zaangażowana,
  • Biegle obsługuje komputer (w szczególności pakiet MS Office),
  • Zna język angielski.
Wymagania
  • Telefoniczny kontakt z pacjentami,
  • Prezentowanie oferty kliniki,
  • Koordynacja wizyt,
  • Obsługa systemów informatycznych,
  • Przygotowywanie dokumentacji Pacjenta,
  • Koordynacja terminarzy przyjęć lekarskich,
  • Współpraca z zespołem medycznym.
Oferujemy
  • Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Możliwość nauki i rozwoju zawodowego,
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, pakietu Medicover Sport, pakietu medycznego,
  • Umowę o pracę na pełen etat (system zmianowy w  godzinach  7:30 -20:30),
  • Stabilne zatrudnienie.
APLIKUJ TERAZ