Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Pacjenta (Call Center)
Miejsce pracy: Poznań, Górecka 30
- Wysokie umiejętności interpersonalne, entuzjazm, wysoką kulturę osobistą, a także wzorową polszczyznę,
- Wykazuje inicjatywę, szybko się uczy, doskonale organizuje swoją pracę, jest dokładna i sumienna,
- Jest odpowiedzialna i zaangażowana,
- Biegle obsługuje komputer (w szczególności pakiet MS Office),
- Zna język angielski.
- Telefoniczny kontakt z pacjentami,
- Prezentowanie oferty kliniki,
- Koordynacja wizyt,
- Obsługa systemów informatycznych,
- Przygotowywanie dokumentacji Pacjenta,
- Koordynacja terminarzy przyjęć lekarskich,
- Współpraca z zespołem medycznym.
Oferujemy- Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Możliwość nauki i rozwoju zawodowego,
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, pakietu Medicover Sport, pakietu medycznego,
- Umowę o pracę na pełen etat (system zmianowy w godzinach 7:30 -20:30),
- Stabilne zatrudnienie.
Najnowsze komentarze