Praca: Specjalista / Specjalistka ds. technicznego wsparcia klienta w języku niemieckim


Specjalista / Specjalistka ds. technicznego wsparcia klienta w języku niemieckim
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
  • Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych
  • Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
  • Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
  • Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów
  • Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
  • Zaangażowanie w wysoką jakość obsługi
Wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego (poziom C1)
  • Szeroko rozwinięte umiejętności techniczne
  • Otwartość w relacjach z klientami
  • Umiejętność swobodnej komunikacji przez telefon
  • Zadaniowe podejście do problemów i rozwiązywania ich
Oferujemy:
  • Umowę o pracę/umowę zlecenie na pełen etat
  • Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7000 zł brutto + bonus + prowizja
  • Praca od poniedziałku do piątku (7:00 – 20:00) w systemie zmianowym oraz w niektóre soboty (10:00 – 18:00)
  • Rzetelne przygotowanie do pracy
  • Praca w domu nawet od 1 dnia pracy – zapewnimy Ci niezbędny do pracy sprzęt lub w komfortowym biurze w centrum Lublina
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie)
  • Program Talent Development (realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ