Praca: Specjalista / Specjalistka ds. technicznego wsparcia klienta
Specjalista / Specjalistka ds. technicznego wsparcia klienta
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów
Obsługa klientów polskojęzycznych
Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych
Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych
Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
Zaangażowanie w wysoką jakość obsługi
Wymagania:
Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (min. C1)
Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
Zainteresowanie nowymi technologiami
Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym
Zaangażowanie i motywacja do pracy – wtedy wiele uda nam się wypracować wspólnie! :)
Oferujemy:
Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy - pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do soboty (w godzinach 08:00-20:00 od poniedziałku do piątku, 09:00-17:00 w soboty)
Szkolenie przygotowujące do pracy
Wiele wyzwań i ambitnych zadań
Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
Obsługa klientów poprzez połączenia telefoniczne i e-maile. Rozwiązywanie problemów technicznych. Wprowadzanie danych do systemu. Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2....
Obsługa klientów - połączenia przychodzące oraz wiadomosci mailowe, rozwiązywanie problemów technicznych Wprowadzanie danych do systemu Znajomość języka niemieckiego min. B2+ Otwartość w...
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM...
Obsługa klientów (połączenia, e-maile, czat). Reagowanie na zgłoszenia techniczne, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów. Współpraca z innymi działami wsparcia i inżynierami. Dbanie o...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW pierwsza linia wsparcia dla klienta niemieckojęzycznego; codzienny kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim z klientami zamawiającymi nasze produkty - m.in. fotoksiążki,...
Zakres obowiązków: Kompleksowa współpraca z Klientami z segmentu Premium; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Rozpoznawanie i realizowanie...
Najnowsze komentarze