Znalezione oferty pracy:

Technical Product Advisor with Italian

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...

Handlowiec D2D

aktywna sprzedaż usług telekomunikacyjnych klientom indywidualnym, pozyskiwanie nowych klientów na powierzonym terenie, obsługa leadów i podpisywanie umów, praca w terenie oraz okazjonalnie w...

Doradca / Doradczyni ds. Oszczędnego Domu

Jakie zadania na Ciebie czekają? analizowanie potrzeb klientów przygotowywanie spersonalizowanych rozwiązań z zakresu termomodernizacją, OZE i ich sprzedaż budowanie relacji z klientami i...

Doradca Klienta (m/k)

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i...

Doradca Klienta (m/k)

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i...

Doradca Klienta (m/k)

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i...

Konsultant ds. wsparcia klientów

Obsługa klientów telefonicznie, mailowo i przez czat, reprezentowanie marki w kontaktach z klientami. Realizacja zgłoszeń gwarancyjnych oraz koordynacja usług serwisowych. Udzielanie wsparcia...

Specjalista ds. wsparcia klienta cyfrowego

Obsługa klientów telefonicznie i mailowo w języku niemieckim, udzielanie informacji o produktach i usługach związanych z kartami płatniczymi. Wsparcie w aktywacji, blokadzie, odblokowaniu i...

Specjalista ds. obsługi klienta

Obsługa klientów telefonicznie, mailowo i przez czat z zachowaniem profesjonalizmu i przyjaznej komunikacji. Dokumentowanie przebiegu rozmów i rozwiązań w systemie CRM, z zachowaniem...

Customer Advisor with Norwegian

Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any...

Customer Advisor with Swedish

Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any...

Customer Advisor with Danish

Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Obsługa klientów (w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe Obsługa połączeń przychodzących i...

Młodszy Specjalista ds. jakości obsługi klienta

Kontrola jakości rozmów prowadzonych przez konsultantów Ocena pracy zespołu i raportowanie wyników Identyfikacja potrzeb szkoleniowych i testowanie wiedzy pracowników Tworzenie i aktualizacja...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Prowadzenie rekrutacji słuchaczy do szkół (w tym telefoniczne akcje wychodzące) Realizowanie wyznaczonych planów sprzedażowych Kompleksowa obsługa słuchaczy zgodnie ze standardami firmy...