Handling telephone applications from technicians and installers of photovoltaic devices
Diagnosing and resolving reports
Control of appropriate technical solutions
Collaborate with other levels of technical support and service engineers
Entering data into the system
Requirements:
Swedish – C1, Polish or English - C1
Technical mindset
Critical thinking disposition
Possibility to relocate to Lublin
We offer:
Competitive salary: 9800 PLN gross/month + bonus up to 500 PLN gross +benefits on employment contract (MyBenefit/Multisport, LuxMed, language classes, group insurance).
Business working hours: 9:00 - 17:00 (Monday-Friday)
Work from a modern office in Lublin in a dynamic, high-energy environment.
Professional training.
Career growth prospects within an international company.
Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be...
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming...
Du betreust Kunden per Telefon, Chat und E-Mail - professionell, aber mit einem Lächeln, Du dokumentierst Interaktionen im CRM-System - du verfolgst, welche Maßnahmen du ergriffen und welche...
Provide heroic assistance to our premium clients, ensuring their journeys are comfortable. Use your wand (okay, keyboard) to magically assist partners in selecting flights, products, and the best...
Provide heroic assistance to our premium clients, ensuring their journeys are comfortable. Use your wand (okay, keyboard) to magically assist partners in selecting flights, products, and the best...
Work model: 100% work from office What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital....
Praca dostępna od zaraz. Będziesz odpowiedzialna/y za: Profesjonalną obsługę klientów, w tym doradztwo, sprzedaż i obsługę posprzedażową. Przyjmowanie i koordynowanie umów oraz ich...
Wsparcie techniczne dla klientów poprzez telefon i e-mail. Obsługę mailową dotyczącą zamówień internetowych i rezerwacji. Współpracę z różnymi działami w celu zapewnienia kompleksowej...
Zakres obowiązków: Telefoniczna (infolinia przychodząca) i e-mailowa kompleksowa obsługa klienta w języku polskim oraz języku węgierskim; Dbałość o dobre relacje z klientami i pozytywny...
Zakres obowiązków: Zarządzanie zadaniami w Dziale Obsługi Klienta; Zarządzanie zespołem Działu Obsługi Klienta; Wdrożenie procedur; Wdrażanie nowych rozwiązań i technologii;...
Najnowsze komentarze